poniedziałek, 12 grudzień 2022 10:29

Kampania outdoorowa, czyli billboard jako najlepszy sposób na reklamę firmy

Oceń ten artykuł
(2 głosów)
reklama Gdańsk reklama Gdańsk Zdjęcie dodane przez Lukas Hartmann: https://www.pexels.com/pl-pl/zdjecie/ludzie-chodza-w-poblizu-budynkow-w-porze-nocnej-1827234/

Reklama outdoorowa jest najstarszą formą promocji. I co ważne, tak jak telewizja czy Internet, stanowi skuteczne medium do promowania towarów i usług.

Mowa tutaj o wielkoformatowych nośnikach takich jak billboardy reklamowe zlokalizowanych w strefach miejskich. To one zwracają uwagę potencjalnego klienta przekazując informacje, które mają skłonić do określonej reakcji. Sprawdź, dlaczego warto zainwestować w tablice reklamowe.

Billboardy reklamowe jako sposób na marketing

Billboardy reklamowe to część reklamy zewnętrznej. Ogromne tablice można zauważyć nie tylko w centrach miast, ale także w innych ruchliwych miejscach, np. po obu stronach jezdni na trasach szybkiego ruchu. Docelowy odbiorca to kierowca, dlatego najlepsze efekty dają tablice reklamowe rozmieszczone na obszarach z dużym natężeniem ruchu.

Jako nośnik reklamy billboard może wydawać się przestarzały, ale sukces tkwi w jego prostocie. W Polsce billboardy wciąż są jednym z najpopularniejszych nośników reklamowych – pozwalają dostosować zakres kampanii do potrzeb i możliwości finansowych firmy. Co więcej, tablice reklamowe to nienachalna forma reklamy. Tablica jest widoczna przez całą dobę, jednak w żaden sposób nie narzuca się odbiorcom jednocześnie będąc przez nich zauważaną.

Billboard w reklamie firmy – zalety

Billboard to reklama, która dotrze do ogromnej grupy potencjalnych odbiorców. Prosty przekaz nie tylko przyciągnie zainteresowanie, ale może wręcz skłonić do reakcji, jakiej oczekuje firma – do podjęcia decyzji o zakupie produktu czy zamówieniu usługi. Najlepszy zasięg reklamowy mają do zaoferowania tereny miejskie, gdzie często występują korki. Większa publiczność to większy ewentualny dochód dla twojej firmy.

Tablice reklamowe to prawdopodobnie najprostszy sposób na zwrócenie uwagi odbiorcy. Kierowcy podróżujący regularnie daną trasą mimowolnie zwracają uwagę na billboardy podświadomie reagując na reklamy. I chociaż kampanie outdoorowe nieco utrudniają dotarcie do określonej grupy odbiorców (ze względu na wiek czy płeć), z całą pewnością zapewniają dużą widownię stosunkowo niedużym kosztem. Ich efektywność porównywalna jest do reklam emitowanych w telewizji i dostępnych w sieci.

Czy outdoorowa reklama marketingowa jest skuteczna?

Billboardy reklamowe https://www.znajdzreklame.pl/billboardy/gdynia, reklamy wielkoformatowe, telebimy reklamowe, reklamy na przystankach i na autobusach… Kampania outdoorowa może przybierać różne formy – ważne, aby wybrać taką, która odpowiada potrzebom firmy i przynosi najlepsze efekty. Skuteczność takiej formy reklamy zależy od kilku czynników: najważniejsze z nich to lokalizacja billboardu oraz ciekawe elementy graficzne.

Najlepsza opcja to firma oferująca wiele powierzchni reklamowych. Bogata baza powierzchni to szansa na rozreklamowanie swoich produktów lub usług nie tylko lokalnie, ale również na większym obszarze. Kompleksowe usługi z https://www.znajdzreklame.pl/billboardy/gdansk obejmują zarówno wynajem nośników, jak i sam montaż oraz obsługę wydruku. Dzięki temu można zdecydować się na wynajem billboardu w całym kraju przy minimum formalności.