piątek, 22 sierpień 2025 01:21

Isuzu D-Max 2025 - recenzja pick-upa

Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Isuzu D-Max 2025 Steel Edition Isuzu D-Max 2025 Steel Edition fot: Conceptcarz

Isuzu D-Max 2025 trafiło do Polski z modernizacjami stylistycznymi i technologicznymi. Wersja LS-U+, oferowana globalnie z silnikiem 3,0 l, dostępna jest także na europejskim rynku; lokalnie sprzedawane są odmiany z jednostką 1,9 l. Model łączy możliwości robocze z komfortem na poziomie SUV-a i pełnym pakietem bezpieczeństwa.

Spis treści:

Ceny wersji L, LS, LSX i LSE w Polsce

W Polsce dostępne są cztery główne wersje: L, LS, LSX i LSE. Ceny netto zaczynają się od:

  • wersja L - od 146 950 zł netto,
  • wersja LS - od 154 950 zł netto,
  • wersja LSX - od 168 950 zł netto,
  • wersja LSE - od 174 950 zł netto.

Wyższe odmiany obejmują bogate wyposażenie: skórzana tapicerka (LSX), wielofunkcyjna stacja multimedialna z ekranem 9" (LSE), reflektory LED (LSX), systemy bezpieczeństwa oraz adaptacyjny tempomat i kamera cofania (wersja L).

Silnik 1,9 l Diesel - moc, moment i napęd

Na rynku polskim D-Max 2025 wyposażony jest w 1,9-litrowy silnik wysokoprężny generujący moc 163 KM (około 120 kW) oraz moment obrotowy 360 Nm.

W ofercie europejskiej dostępna jest także silnik 2,2 l z 163 KM/400 Nm i automatyczną skrzynią 8-biegową. W wersjach australijskich, w tym LS-U+, stosowana jest jednostka 3,0 l z mocą 140 kW (190 KM) i momentem 450 Nm.

Wyposażenie wersji LS-U+ i dane techniczne

D-Max LS-U+ to globalnie dostępna wersja z silnikiem 3,0 l i napędem 4x4. Oferuje:

  • moc 140 kW przy 3600 obr./min, moment 450 Nm przy 1600-2600 obr./min,
  • automatyczną skrzynię 6-biegową,
  • zużycie paliwa: 8,0 l/100 km (wg producenta) - w teście zanotowano 11,9 l/100 km,
  • zbiornik paliwa: 76 l, zasięg teoretyczny ok. 950 km.

Dane wymiarowe LS-U+: długość 5285 mm, szerokość 1870 mm, wysokość 1790 mm, rozstaw osi 3125 mm, masa własna ok. 2110 kg, ładowność 990 kg, DMC 3100 kg, uciąg do 3500 kg (hamowany) i 750 kg (niehamowany).

Bezpieczeństwo oraz zaawansowane systemy wspomagające

D-Max 2025 może pochwalić się najwyższą oceną 5 gwiazdek w testach Euro NCAP. W wersjach LS-U+ i Tour Mate zawarto m.in.:

  • 8 poduszek powietrznych, autonomiczne hamowanie awaryjne (AEB), monitorowanie martwego pola, adaptacyjny tempomat, asystent pasa ruchu, czujniki parkowania i kamera cofania, a także systemy: lane-keep, traffic sign recognition, driver attention assist.

Pakiet Tour Mate - gotowy do podróży z przyczepą

Wariant LS-U+ Tour Mate zawiera fabryczny zestaw przygotowany do holowania: twardą zabudowę nad paką, zestaw hak + wiązka 12-pin + kontroler hamulca elektrycznego, rozsuwane lusterka, oświetlenie LED w zabudowie, pochłaniacz masy ok. 85 kg. Pakiet fabryczny ułatwia holowanie ciężkich przyczep w ruchu drogowym.

Całość wyceniana jest na ok. 72 990 dolarów australijskich w cenie całkowitej przy odbiorze.

Korzyści podatkowe i status pojazdu użytkowego

Na rynku brytyjskim przed kwietniem 2025 możliwe było zachowanie statusu pojazdu użytkowego z korzyścią podatkową. D-Max oferował zmienne tryby 4x4, blokadę tylnego mechanizmu różnicowego, wysoki prześwit i tryb Rough Terrain, co ograniczało całkowite koszty eksploatacji.

Opcje kolorystyczne dostępne w Polsce

Nowy D-Max 2025 w Polsce dostępny jest w 9 kolorach:

  • biały,
  • perłowy,
  • srebrny,
  • szary,
  • popielaty,
  • pomarańczowy pustynny,
  • rubinowy,
  • niebieski,
  • czarny metalizowany.

Model Isuzu D-Max 2025 trafiający do Polski to pick-up łączący solidność i funkcjonalność z komfortem i zaawansowanymi technologiami bezpieczeństwa. Dostępny w czterech wersjach wyposażenia i szerokiej gamie kolorystycznej, napędzany cenionym silnikiem 1,9 l Diesel (163 KM), gwarantuje dużą użyteczność. Dla użytkowników potrzebujących holowania i przewozu w wymagających warunkach dostępny jest pakiet Tour Mate. Dzięki przyznanej ocenie 5 gwiazdek w Euro NCAP i bogatemu standardowi systemów bezpieczeństwa D-Max spełnia oczekiwania flot, rodzin i firm.

Przypisy:

Tryb Rough Terrain - System elektroniczny wspomagający jazdę w trudnych warunkach terenowych. Automatycznie reguluje pracę napędu na cztery koła oraz blokadę mechanizmów różnicowych, co poprawia trakcję na błocie, piasku lub kamienistych nawierzchniach. Rozwiązanie to zwiększa zdolność pojazdu do pokonywania przeszkód bez konieczności ręcznego dostosowywania ustawień.

 

Źródło: Carexpert, Chasingcars, Gezet, The Sun, Wikipedia, YouTube

Ostatnio zmieniany piątek, 22 sierpień 2025 01:45